Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MKN

15. 7. 2008 20:17
Časových údajů je několik.

Výzva-výjezd-příjezd-odjezd z místa-předání-ukončení. Všechny tyto údaje obsahuje záznam o výjezdu. Čas výzvy je v podstatě čas ukončení hovoru s volajícím, kdy operátorka  informace (struturovaně filtrované v hutné  podpbě) bezprostředně předá posádce RZP/RLP. Výjezd do  1 (max 2minut).

0 0
možnosti

nictipotomnení

15. 7. 2008 20:55
Re: Časových údajů je několik.

Výkladů je zřejmě několik:

http://svitavsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/muz-nahle-zkolaboval-v-masne-sanita-k-nemu-prijela.html

Zejména věta pana radního: Zákonodárce nám ukládá, aby byla sanita na místě události do patnácti minut od chvíle, kdy převzala pokyn k výjezdu., mne dostala. Takže doporučuji přečíst a poté polemizovat. Jak se počítá doba dojezdu?:-)

0 0
možnosti

nictipotomnení

15. 7. 2008 19:51
Mohu vědět,

od jakého okamžiku se počítá doba dojezdu? Od okamžiku nahlášení události na linku 155 nebo od okamžiku nahlášení události operátorkou posádce sanity?

Stále mi nebylo zodpovězeno. :-)

0 0
možnosti

zzshmp

15. 7. 2008 22:36
Re: Mohu vědět,

Už jsem to psal i vysvětloval a můžete si to najít ve vyhlášce, která stále platí...

Čas se počítá od přijetí výzvy na lince 155. Schwarz

0 0
možnosti

Nomen O

15. 7. 2008 19:24
Díky všem....

Dobrý den.

Vám všem, kteří děláte tuto práci patří vřelý dík.  Vždy je ve mně malá dušička a pocit úzkosti a strachu, když ujíždí "záchranka" první pomoci a v duchu se modlím, aby přijela včas a zachránila život.

Děkuji Vám. Přeji hodně štěstí.

0 0
možnosti

zzshmp

15. 7. 2008 18:18
pro telmah

Za málo, jsem rád, když to pomůže alespoň někomu. Je to pro lidi a nemocné, kteří budou potřebovat pomoc. Je to pro záchranáře, kterým to může usnadnit práci. Je to pro společnost, která potřebuje funkční systém a slušné zdravé lidi.

Mějte se fajn

Schwarz

0 0
možnosti

Lemrit

15. 7. 2008 18:48
Re: pro telmah

v pohodě, pane řediteli, držím palce při osvětové činnosti a snad aspoň ti, co si vaše příspěvky přečtou budou v kritických chvílích vědět co dispečinku vlastně říct aby jejich bližním mohla ZZS co nejrychleji pomoci, držím palce

0 0
možnosti

zzshmp

15. 7. 2008 18:16
pro promo

Vážený neznámý anonyme, jste jeden z těch, co mě neustále napadají a kritizují, ale sami nic nedokázali a možná ani neudělali. Máte stejné možnosti, můžete se stát třeba šéfem čehokoliv, můžete si založit blog a psát o čemkoliv, můžete nám přednést něco světoborného a ojedinělého a celý svět omráčit svými nápady. Nic není náhoda, mám zde blog a po chvíli odmlky jsem si vymyslel téma, o kterém nyní píšu. Téma to je zajímavé a že mě redakce dala na titulku nebo-li upoutávku je jejich problém, nikoliv můj nebo má zásluha. Asi to bude tím, že ta témata jsou zajímavá a lidé je chtějí.

Užijte si svou závist i nenávist, já se z Vás nezblázním.

Schwarz

0 0
možnosti

telmah

15. 7. 2008 14:37
děkuji

Děkuji za informace - pro mne cenné.

0 0
možnosti

doolitlela

15. 7. 2008 13:55
promo

Pan Sef asi nechtel z VIP a ta zacal najednou psat jak vzteklej to je zvlastni nahoda a jeste ma promo na hlavni strane a tico by tam mohli se ignorujiR^8-o

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS