Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HUMINNGBIRD

PROČ LŽETE???

Napsal jste, že, "záchranku zajišťuje na celém území Prahy vaše organizace”, a to je lež jako věž, protože například na Zbraslavi (také Praha!) zasahuje též organizace Samaritánů resp. ZS ASČR. Dále píšete, že: "záchranka má žluté velké sanitky s reflexními pruhy a převozová služba používá pestré spektrum různých druhů vozidel a barevných provedení, převážně bílé barvy." A to je další lež. Například Pragomedica +, která se zabývá PNP a sváží děti (ty úplně nejmenší pacienty v inkubátorech) do VFN v Praze, častokrát hraje o vteřiny. Proč klamete veřejnost?

0/0
29.8.2008 17:47

zzshmp

Vše bude jinak.

http://www.novinky.cz/clanek/148274-za-sanitku-budou-nekteri-pacienti-platit-jako-za-taxik.html

Vážení,

jak je v článku (viz odkaz) uvedeno, tak vše bude nejspíše ale stejně jinak a takovéto problémy nebudou.

Schwarz

0/0
28.8.2008 8:56

mammamia

Vazeny pane rediteli,

dnes jsem vas blog cetla poprve. Zajimavy clanek, ale mam k vam velice kriticke pripominky, ktere byli nekolika prispevky podporeny. Viditelne vam chybi platne procedury pro podobne pripady. Takove procedury vyvine kazda profesionalni firma. Je vasi chybou, ze podobne smernice ve vasi organizaci neexistuji. Jste zamestnancem v sektoru sluzeb. Vasi povinnosti je pracovat a maximalne vyhovet tem, kteri vase sluzby vyuzivaji a pomoci tem, kteri si mysli, ze vase sluzby vyuzivaji. Tomu se rika customer service a profesionalita. Je mi smutno z toho, ze se arogantne vyjadrujete o lidech, kteri viditelne vi, o cem mluvi a nazyvate je mene chapavymi, ci rovnou hlupaky. Takove chovani je od verejne cinne osoby nepripustne a odporuje slusnym mravum. Jestli jste se podobnym zpusobem bavil i s onim duchodcem, tak je mi naprosto jasne, proc vam ten telefon polozil. Zklamal jste mne. Jana Brazdova - abyste nemel moznost mi nadavat do anonymnich hlupaku

0/0
27.8.2008 20:43

zzshmp

Re: Vazeny pane rediteli,

Vážená pí. Brázdová. Sdělení je dostatečně srozumitelné a není mou chybou, že někdo neumí číst nebo chápat text a neustále dokola opakuje, že se jednalo o stížnost, kterou neumím řešit nebo organizace nemá dobře nastavený systém apod. Takové názory jsou zcela mimo realitu, protože se nejednalo o stížnost, nejednalo se ani o stížnost směrovanou vůči naší organizaci, zaměstnancům nebo výsledkům práce, ale o atak volajícího na nesprávné místo. Velice asertivně a slušně jsem se snažil vysvětlit, že volá na špatnou adresu a že má volat jinm (na příslušnou zdravotní pojišťovnu), kde se dozví i firmu, která jejich transport zajišťovala. Pak se mohu domnívat já, že je Vaší chybou dělat závěry na základě neúplných informací a poučovat. Nesouhlasím s názorem, že nemám právo se bránit a vyjádřit svůj názor. Nejsem ničí sluha a nejhsem povinen trpět narážky nebo si nechat cokoliv líbit. Nevidím důvod, proč bych měl řešit cizí problém a kývat na každý kritický názor, zvláště je-li mimo realitu.

0/0
27.8.2008 22:03

zzshmp

Re: Vazeny pane rediteli,

pokračování: přečetl jsem si Vaše další reakce i na jiné diskuzní příspěvky a stejně kriticky, jako Vy hodnotíte mé názory a reakce, tak mohu hodnotit já Vaše, protože mě hodnotíte podle hovoru, který jste neslyšela a na nesouhlasy s Vaším příspěvkem nebo názorem reagujete stejně ne-li arogantněji a agresivněji než já. Dokonce píšete, jak bych Vás vytočil, takže trocha asertivity a špetku klidu bych doporučil já Vám. V jaké firmě jste pracovala nebo pracujete, abych mohl posoudit jejich manuál a poučit se.

0/0
27.8.2008 22:14

zzshmp

pokračování č.2

10. Pro mé permanentní kritiky a odpůrce - Vztahovat můj blog ke kandidatuře ve volbách do Senátu je víc než ubohé.

Ostatním kladným ohlasům a lidem, kteří blog pochopili a snaží se méněchápavým vysvětlit sdělení nebo i polemizovat s anonymními hlupáky děkuji.

Schwarz

0/0
27.8.2008 15:53

alex hart

Re: pokračování č.2

Ad 10 - Já proti Vám, pane Schwarzi, nic nemám, jen mě udivujete, že jako ředitel záchranné služby nacházíte čas na prezentaci takových problémů a navíc dosti nedůstojným způsobem (asi ještě v afektu z toho dědouše), ale že přitom nejdete tvrdě za cílem řešit ten konkrétní případ s tím konkrétním stěžovatelem.

.

Nejsem si jist, zda  jste vůbec pochopil, co chtěl ten člověk udělat. Třeba Vás chctěl jen po telefonu seřvat. No a co má bejt? Takoví lidi prostě jsou (tu a tam). Proto nám všem ostatním budete psát do blogu? Promiňte, ale to jste pak na hlavu trošku i vy Sám!

.

A nebo naopak ten člověk hledal pomoc,  a vy jste neuměl řídit rozhovor vhodnými dotazy a místo toho jste začal něco vysvětlovat a jeho poučovat. Jestli si ten člověk opravdu stěžoval a hledal u Vás zastání (což já samozřejmě nemůžu tvrdit), pak jste ho asi zklamal. Přemýšlel jste už taky tímto směrem? Já myslím že ne. Já si myslím, že jste stále jen dotčen, že si Vás pletou s jinou firmou.

0/0
27.8.2008 17:18

zzshmp

Re: Re: pokračování č.2

Nevidím jediný důvod, proč bych nemohl psát blog a prezentovat např. problémy, které se týkají provozu organizace nebo můžou potkat lidi. Co je na mém sdělení nedůstojného? Není to má práce ani povinnost řešit problémy druhých a jiných firem. A obtížně se řeší cokoliv s tím, kdo si mele svou, nechce slyšet vysvětlení a doporučení a nakonec praští telefonem. Já pochopil co ten dotyčný chtěl, mylně se domníval, že sprdne toho, kdo je zodpovědný za jeho zjištěné nedostatky a když se netrefil, tak nadával na situaci a chválil socialismus i arogantně mě poučoval. Napsat o tom blog není projevem "být na hlavu". To budete spíše Vy. Přečtěte si text znovu, pak možná pochopíte o co šlo. Jste mimo.

0/0
27.8.2008 18:36

mammamia

Re: Re: Re: pokračování č.2

az na to, ze tak cinite v pracovni dobe, za kterou jste z nasich dani placen..............X

0/0
7.10.2008 10:18

zzshmp

pokračování č.1

5. Naše organizace nemá takové prostředky a možnosti, aby na každou věc zaměstnávala někoho.

6. Volající chtěl hovořit se mnou a sdělit svůj dojem mně, nikoliv nějakému zaměstnanci, který případně řeší stížnosti, proč bych jej teda odmítal.

7. Snažil jsem se mu zcela klidnou formou vysvětlit, že jak zde někdo uvedl "pláče na špatném hrobě". Marně, agresivním způsobem a monologem si vedl svou a ještě to srovnával se situací o 20 let zpátky. A nakonec mě ani nenechal domluvit a zavěsil.

8. ZZSHMP již téměř rok DNR nezajišťuje.

9. Stížnost na DNR má být směrována na příslušnou zdravotní pojišťovnu (ZP) nikoliv na Magistrát, protože pouze ZP uzavírá smlouvu s firmou na DNR a má oprávnění provádět kontroly.

0/0
27.8.2008 15:52

alex hart

Re: pokračování č.1

Ad 5. - Vaší vyhýbavé odpovědi tedy rozumím tak, že nemáte vypracovaný systém řešení stížností, že k tomu účelu nemáte proškolený personál ani stanoveno, komu to přísluší řešit a komu nikoliv. Nás můžete okecat, auditory nikoliv, a z toho, co tu čtu, soudím, že by asi u Vás našli i jiné nedostatky.

Ad 6. - Ředitel nemá řešit drobné případy, které má v kompetenci někdo jiný. Teprve když VŠECHNA NORMÁLNÍ ORGANIZAČNÍ OPATŘENÍ SELŽOU, má zasahovat ředitel. Jinak to podle mne signalizaje, že nemáte zaveden systém řešení stížností, jinak byste jej totiž použil a s dědkem se nedohadoval.

Ad 7 - O.K, já jsem nikde nenapsal, že ten stěžovatel jednal správně. Zkoušel se s ním někdo kontaktovat později? A vysvětlit mu to, až vášně pominou? Asi ne, myslím si.

Ad 8 - Už jenom ty Vaše zkratky drtivá většina občanů nezná a zejména ne občané staří. Ti vědí, co byl OÚNZ a co je sanitka. Z toho byste měl už konečně jednou vycházet a neočekávat od lidí více.

0/0
27.8.2008 17:07

zzshmp

Re: Re: pokračování č.1

Jste stále tzv. mimo a díváte se na věc zaujatě a pouze kriticky vůči mně. Nechcete pochopit sdělené a vysvětlené. Nejednalo se o stížnost a nebyla by ani na naší organizaci, takže nejsem povinen to vůbec řešit. Vysvětleno v diskuzních příspěvcích opakovaně a dostatečně jinými přispěvateli. Netýká se to vůbec našeho personálu a ani případného auditu, jak se snažíte argumentovat. Znova opakuji, nejednalo se o stížnost a Vy si nastudujte, co stížnost skutečně je a jaké má její řešení mít náležitosti. Vy jste asi nejskvělejší na světě a dokážete zjistit číslo volajícího na pevném telefonu. Běžte dělat vyřizování stížností, machře. Použil jsem jen  zkratku DNR a ZP a vysvětlil je. Vy si založte svůj blog a pište si tam, co chcete a můj nečtěte ať máte klid. 

0/0
27.8.2008 18:45

alex hart

Re: Re: Re: pokračování č.1

Jestli telefonní systém záchranné služby neumí zjistit, odkud volající telefonuje, je asi něco v nepořádku, ...

... a nebo ne pane řediteli?

.

Rád se nechám poučit.

0/0
17.9.2008 12:27

alex hart

Re: pokračování č.1

Ad 9 - znovu zpochybňuji účinnost stížnosti podané na zdravotní pojišťovnu. Ta má zájem, jak ušetřit peníze, nikoliv řešit nějaké stížnosti. už jste vyzkoušel sám takový postup?

0/0
27.8.2008 17:07

zzshmp

Re: Re: pokračování č.1

Zpochybňujte, ale je to jediná správná cesta, tzn. stěžovat si u toho, kdo smluvně zajistil firmu, proti které stěžovatel směřuje svou nespokojenost. Já si stěžuji u toho správného, tzn. komu stížnost patří.

0/0
27.8.2008 18:47

zzshmp

Pro všechny kritiky:

Vzhledem k  možnostem rozsahu diskuzního příspěvku jen v bodech:

1. Nerozčilují mě takové případy a stěžovatelé a udivují.

2. Nejsem ředitel všech sanitek v Praze, ale pouze ZZSHMP.

3. Vysvětlil jsem rozdíl mezi ZZS a DNR v Praze a chtěl docílit, aby to lidé (laici - pacienti) věděli a respektovali, protože si hodně lidí stěžuje na "záchranku", protože si chce stěžovat na převozovou firmu nebo konkrétní posádku DNR, nikoliv na ZZSHMP.

4. Mou povinností není znát všechna telefonní čísla a řešit stížnosti, které se netýkají naší organizace.

0/0
27.8.2008 15:52

alex hart

Re: Pro všechny kritiky:

Ad 1 a 2: OK, to je ale spíše Vaše věc. a mě to zase tak moc netrápí. 

Ad 3:Očekávat od lidí, že budou rozlišovat sanitky jen proto, že to napíšete sem na blog, je podle mne dost pošetilé.

Ad 4: To jiste ne, proč by takové věci řešil ředitel. Ale to že záchranná služba by měla mít vlastní oddělení stížností, které právě toto ví a se stěžovatelem za 2 minuty vyřeší, není podle mne žádný velký problém. Ta čísla na jiné firmy se vejdou na jeden papír formátu A4. Celé oddělení může čítat opravdu doslova jen pár lidí, kteří můžou řešit i jiné úkoly.  Máte vůbec něco takového? Já si myslím, že nemáte. Proto pak stížnosti řeší ředitel. Ale to je samozřejmě Vaše organizační blbost. Nikoliv chyba pacienta.

0/0
27.8.2008 16:56

zzshmp

Re: Re: Pro všechny kritiky:

Ad 1 a 2: Tak to nekomentujte. Mám pocit, že Vám jde jen o jedno, kritizovat mě a machrovat zde, jak vše znáte a umíte řešit nejlépe...

Ad 3: nic takového neočekávám, ale kdo si to přečte, tak jistě pochopí. O tom svědčí i reakce a ohlasy, teda krom Vás. :-)

Ad 4: Pořád se točíte v kruhu. Tak ještě jednou: nešlo o stížnost. Volající se dovolal na nesprávné místo. Vše jsem mu vysvětlil a směřoval ho správným směrem. Chtěl to sdělit mně a nikomu jinému, proto volal mně a já mu odpověděl. Záchranky nemají žádná oddělení stížností protože nemají na takový administrativní aparát, ale nebojte, máme někoho, kdo stížnosti řeší. Blbost je asi někde jind, po čtení Vašich sdělení.

0/0
27.8.2008 18:53

alex hart

Názor vašeho zákazníka - 1 -

Vážený autore,

rozumím Vašem duševnímu stavu, kdy jste musel vyslechnout neoprávněnou stížnost a nemohl se bránit. Chápu.

.

Jen si myslím, že jako profesionál byste měl umět takový případ efektivně řešit, a nikoliv se zbytečně rozčilovat. Navíc si myslím, že jste onomu pánovi nijak nepomohl, ačkoliv jste podle mne mohl. Opravte mě, prosím, jest-li se mýlím.

Předně: Místo nějakého vysvětlování jste měl hovor přepojit na někoho, kdo UMÍ VYŘIZOVAT STÍŽNOSTI A NAŠTVANÉHO STĚŽUJÍCÍHO SI ČLOVĚKA ZBYTEČNĚ NEŠKOLÍ. Takový hovor by měl být veden profesionálně a měl by být sérií otázek vedoucí k rychlému zjištění, co je špatně (kdo si stěžuje, v čem byla chyba, čas a trasa odvozu, kdo převoz zařizoval, případně číslo a barva auta a podobné věci). Z vystupování vašeho člověka musí být zřetelný zájem pomoci, nikoliv přesvědčování, že Vás to nezajímá. Pokud takového pracovníka nemáte, měli byste to zvážit. Možná i posádky Vašich sanitek chybují a měli byste sami mít dobrý systém kontroly ...

0/0
27.8.2008 14:38

alex hart

Názor vašeho zákazníka - 2 -

... včetně telefonické linky na stížnosti.

Teprve po takovém úvodním zjištění, kdy projevíte zájem (a které musí umět pacientu naslouchat a ptát se na potřebné věci) můžete pacientovi začít něco sdělovat Vy, například, že šlo o auto jiné firmy a kam se má obrátit.

Pokud je pacient tak nažhaven, že v tu chvíli není schopen vnímat, jistě si umíte zjistit odkud volal a zavolat mu později, až se uklidní a profesionálním způsobem. Například mu pomoci zjistit, kde a jak si má stežovat na konkrétní firmu. Pokud tento postup nezvládáte, je zbytečné se vylévat zde na blogu. A to hlavní, co byste měli podle mne řešit jsou konkrétní pacienti, nikoliv nějaký blog.

.

V závěru si dovolím pochybovat, zda řešit stížnost přes pojišťovnu je nejefektivnější. Třeba se v této poslední věci mýlím, ale je skutečně zdravotní pojišťovna vybavena na to, aby řešila stížnosti na jednotlivé saniťáky? Já bych si dovolil pochybovat. 

0/0
27.8.2008 14:40

Radek0075

Re: Názor vašeho zákazníka - 2 -

Mě nejvíc překvapilo, jak se onomu důchodci podařilo dovolat až do kanceláře samotného ředitele. Já když někam volám, tak ten hovor skončí maximálně u vrátnýho, nebo asistentky svačinářky. :-P

0/0
27.8.2008 14:55

alex hart

Re: Re: Názor vašeho zákazníka - 2 -

No to je sice divné ale ne nemožné. Mě daleko více překvapuje, že pan ředitel prostě jen v takovém případě nepřepojí na útvar, který řeší stížnosti. Přeci i jeho vlastní saniťáci můžou udělat chybu a on sám by měl mít zorganizovaný takový systém kontroly a útvaru pro řešení stížností.

.

Druhá věc, která mě překvapuje je, že pan ředitel nemá čas na rozčíleného důchodce, ale má čas na to, aby zde blogoval.

.

A konečně věc třetí. Ona si záchranka neumí zjistit odkud se volalo a chvíli počkat až vášně opadnou? Možná opravdu šlo o starého sklerotickýho a vzteklýho dědka, ale já mám z blogu pana Schwarze spíš pocit, že oni sami mají co zametat před vlastním prahem. Tož tak.

0/0
27.8.2008 15:10

Radek0075

Re: Re: Re: Názor vašeho zákazníka - 2 -

Tož asi tahkle. Pan ředitel je kandidátem do senátu v podzimních volbách, tak se snaží za každou cenu svůj "xicht" prezentovat kde se dá, byť takovým žvástem. :-)  

0/0
27.8.2008 15:14

alex hart

Re: Re: Re: Re: Názor vašeho zákazníka - 2 -

No jestli je za tím vším opravdu to, co zde píšete, to je potom opravdu těžký.

.

To pak má pan ředitel toho másla na hlavě poměrně dost. Ale to by mě na něj dost mrzelo.

0/0
27.8.2008 15:18

zzshmp

Re: Re: Re: Re: Názor vašeho zákazníka - 2 -

Pro Vás to je žvást, pro jiné cenná informace a jiné zajímavé sdělení. Nechte na každém, aby to hodnotil dle svého, já zase nechávám Váš názor. Díky za něj.

0/0
27.8.2008 18:55

IronEagle

tak nevim

ale z vlastni zkusenosti vim, ze kdyz me prevazela sanitka z nemocnice domu tak minimalne v jednom pripade to bylo auto prazske RZS. Takze ve mne vyvstava otazka, zda RZS vozi nebo nevozi pacienty mezi nemocnici a domovem mimo ohrozeni zivota.

Jinak karma za hezky clanek.

0/0
27.8.2008 13:28

Radek0075

Re: tak nevim

Přesně tak. Vloni v srpnu jsem takhle jel do nemocnice na převaz nohy se svojí babičkou, vezla nás sanitka RZS, dokonce na stěně byl papír, jak se mají k pacientům chovat a bylo to podepsané panem Scharzem a samolepka s logem a datem založení. Musím ale říct, že tito zaměstnanci, proti těm ze soukromých převozních sanitek, byli velice slušní.

0/0
27.8.2008 13:48

IronEagle

Re: Re: tak nevim

no ty moji byli docela srandisti a trikrat me malem vyklopili z vozejku bo zavodili :-) Ale jinak byli velice ochotni a vstricni. Soukromnikem jsem jel jednou na odber krve a prijel o pul hodiny dyl nez mel a tak jsme do nemocnice prakticky leteli, tam jsem dostal sprdunk, ze jdu pozde a ze kvuli mne museli zdrzet prevoz krve.

0/0
27.8.2008 14:54

kvestor1

Neby lo by lepší

použít to krásné úsloví: "Brečíte hezky, ale na špatném hrobě"?

0/0
27.8.2008 12:54

mammamia

pripominka

diky za nove informace, ktere me do dnes temer nezajimaly. chapu vase pocity, kdyz vam spila nekdo za neco, s cim vy sam nemate nic spolecneho. na stareho pana bych se nezlobila, proste udelal jen to, co by jemu a pravdepodobne vetsine lidi prislo jako logicke a normalni. pokud by jste se chtel zachovat opravdu profesionalne, bylo by na miste mu nadiktovat cislo a adresu prislusneho mista, na kterem si muze stezovat. z psychologie by jste mel vedet, ze jedine konstruktivnim zpusobem se muzete vyvarovat pripadnych nesnazi a je vetsi sance, ze vas stezovatel necha na pokoji. me osobne, kdybyste zacal vyjmenovavat, co vsechno musim udelat, abych si mohla stezovat, tak by jste me neskutecne vytocil, nebot nikdo nema ani naladu, ani cas se po takovych informacich pul dne lopotit. viditelne je cela zalezitost velmi spatne zorganizovana a nema za to cenu vinit spotrebitele. to je problem lidi, kteri v tomto oboru pracuji, ne jeho uzivatelu.

0/0
27.8.2008 11:53

mouchatse

Re: pripominka

R^ nezbývá mi, než s tímto příspěvkem souhlasit... Hezky napsáno.

0/0
27.8.2008 12:12

mammamia

Re: Re: pripominka

:-) diky.

0/0
27.8.2008 12:21

Člověk z Čech

Re: Re: pripominka

Jedině by snad ještě bylo vhodné používat diakritiku a sama se sebou se dohodnout zda psát "by jste" nebo raději "byste" (což by bylo správně) :-/

0/0
27.8.2008 12:36

mammamia

Re: Re: Re: pripominka

jen polointeligent bude obvinovat nekoho z toho, ze nema k dispozici ceskou klavesnici. za upozorneni na preklep dekuji. skoda, ze jedine, na co jste se zmohl je kritika pouzivane cestiny. dat najevo svuj nazor by bylo dalece prospesnejsi. Rv

0/0
27.8.2008 12:50

dr.bolíto

Re: Re: Re: Re: pripominka

A jakou klávesnici máte, že na ní nejsou kapitálky, nebo jste tak velká fanynka Táni Livingstonové? Pisatel to myslel asi tak, že podobnými příspěvky znaví se oči a nahromaděné hrubky sníží jinak inteligentní příspěvek minimánlně o jeden level. Já bych taky ráda napsala názor místo kritiky češtiny, ale Váš příspěvek jsem dokázala dočíst sotva do poloviny a pak se vyjadřovat by asi nebylo zcela fair, že?

0/0
27.8.2008 14:16

mammamia

Re: Re: Re: Re: Re: pripominka

:-) jsem opravdu rada, ze ve vasem prispevku neni hrubka ani jedna..........Rv

0/0
27.8.2008 20:26

Člověk z Čech

Re: Re: Re: Re: pripominka

Budete se divit, ale můj názor se až tak neliší od Vašeho... Jestli to ovšem není tím, že jsem, jak jste mě laskavě otipovala, polointeligent 8-o

0/0
27.8.2008 20:22

steve78

Re: pripominka

Ano krásná teorie. Ale představte si, že jste ředitel třeba ČSAD Střední Čechy a volá Vám nas*aný člověk, který Vás seřve za to, že s ním jel řidič Student Agenci jako prase. Vy jako ředitel ČSADSČ určitě nenosíte v hlavě organizační strukturu SA ani telefonní čísla těch kompetentních lidí a řeknete pánovi ať volá na SA a on se na Vás rozčílí ještě více a začne mlít něco o komunismu a zlatých časech. A vy nevíte kde Vám hlava stojí. No řídil by jste se tou Vaší psychologii nebo ne;-) A doufám, že mi nechcete říct, že je to problém toho řeitele ČSADSČ, protože pracuje ve stejném oboru.

0/0
27.8.2008 12:34

mammamia

Re: Re: pripominka

urcite to neni vase chyba, ale vasi povinnosti, jakozto cloveka pracujiciho ve sluzbach, je tvarit se empaticky a rici dotycnemu, co presne ma udelat, aby jeho pripominka byla vyslysena a byla brana vazne. idealni by bylo, kdybyste se mu sam snazil pomoci dobrat se telefonniho cisla, nebo ho zavedl na informace a poprosil zamestnankyni o pomoc.

0/0
27.8.2008 12:56

JituleD

Re: Re: Re: pripominka

Myslím, že pisatel se o to snažil, nicméně jsou lidé - zhusta ti dříve narození - kteří ve chvíli, kdy začnou svou stížnost řešit, přestávají poslouchat co jim ten druhý říká a melou svou. Oni se někam dovolali a tak to tam dořeší, ikdyby špatně doručený dopis urgovali v bance. Navíc nikdo nemůže znát spojení na všechny podnikající ve stejném oboru;-)

0/0
27.8.2008 13:29

Radek0075

Re: Re: pripominka

Problém je, že sanitky vozejí většinu lidi staré, nebo nějakým způsobem postižené. Pro ty je sanitka sanitkou a těžko jim někdo vysvětlí, že je to jinak. Znají telekomunikace, nebo možná Český telecom, ale když jim přišla faktura od 02, měli problém. Ačkoliv mojí tetě několik měsíců dopředu psali, že ta firma mění název, když jí přišla první faktura tak jí nezaplatila a ještě si stěžovala že si od nich nic nekoupila.

0/0
27.8.2008 13:55

nemy

Re: pripominka

Ve Vasi reakci na clanek pisete ze nikdo nema cas ani naladu se pul dne lopotit s vyhledavanim informaci. A to je naprosta pravda. Ale pokud si chci stezovat nebo nejaky problem resit tak si cas udelam a ty informace najdu. Myslite si ze pan reditel ZZS ten cas ma? Myslite ze nosi vsechna tel. cisla v hlave nebo alespon pri sobe? V jakem oboru a firme pracujete? Abych priste vedel kam mam volat o informace. Vzpamatujte se. Od poskytovani informaci je tu internet a informacni strediska ci telefoni linky. Ne reditel ZZS.

0/0
27.8.2008 13:14

mammamia

Re: Re: pripominka

bohuzel, takhle to ale v lepsich firmach opravdu funguje. a je logicke, ze se podobne situaci musi opakovat, a proto uz by na to mela dotycna instituce mit vyvinuty manual, co v takovem pripade delat.

0/0
27.8.2008 13:26

JituleD

Re: Re: Re: pripominka

Pan řiditel se dotyčnému snažil stěžovateli vysvětlit, že se má obrátit na svou zdravotní pojišťovnu a ta mu se stížností pomůže - copak jste ten článek nečetl????

0/0
27.8.2008 13:36

nemy

Re: Re: Re: Re: pripominka

Ja ho cetl. A snahy pana reditele si cenim. Ale pokud jste si nevsimla tak ja reagoval na nasledujici odstavec:"pokud by jste se chtel zachovat opravdu profesionalne, bylo by na miste mu nadiktovat cislo a adresu prislusneho mista, na kterem si muze stezovat. z psychologie by jste mel vedet, ze jedine konstruktivnim zpusobem se muzete vyvarovat pripadnych nesnazi a je vetsi sance, ze vas stezovatel necha na pokoji. me osobne, kdybyste zacal vyjmenovavat, co vsechno musim udelat, abych si mohla stezovat, tak by jste me neskutecne vytocil, nebot nikdo nema ani naladu, ani cas se po takovych informacich pul dne lopotit."

0/0
27.8.2008 13:39

JituleD

Re: Re: Re: Re: Re: pripominka

Já taky nereagovala na Vás, ale na mammamiu, ale fakt je, že není v silách člověka, pracujícího v určitém oboru, aby věděl spojení na všechny spolukolegy (tedy na firmy podnikající ve stejném oboru. Já z psychologie vím, že nejlepší je zaklapnout sluchátko, protože jedině tak si ušetřím zdravý rozum;-D

0/0
27.8.2008 13:54

nemy

Re: Re: Re: pripominka

A co z toho ta firma ma? Akorat zamestnance kteri cely den nedelaji nic jineho nez vyvyji manualy nebo vyhledavaji informace pro lidi kteri na to nemaji cas nebo jsou neschopni. V tomto pripade by tedy bylo mozna lepsi napr. ZZS zrusit a udelat z ni informacni linku. Alespon by zamestnanci delali to co maji v naplni prace. Takze znovu. 1. pro informace si nevolam do prvni firmy kterou najdu v seznamu ve stejnem oboru ale na informacni linku.  2. Pokud si chci stezovat tak bych mel vedet komu a to komu si zase zjistim na informacich nikoli u nejake firmy ktera je ze stejneho oboru. Kde ze to pracujete?

0/0
27.8.2008 13:36

mammamia

Re: Re: Re: Re: pripominka

pro firmu, ve ktere to tak funguje. jestli to tak neni u vas, tak byt vasim zakaznikem asi bude dost neprijemne. mimochodem, kazda normalni firma, ktera je dobre rizena, ma na takove situace nachystane pokyny.

0/0
27.8.2008 13:44

JituleD

Re: Re: Re: Re: Re: pripominka

A v tom si se probudil a měl ruku v nočníku....;-D;-D

0/0
27.8.2008 13:57

nemy

Re: Re: Re: Re: Re: pripominka

Ale o tom tu uz nejakou dobu hovorime. Neni to zakaznik ZZS. Takze co z toho mam kdyz budu lidem zjistovat informace misto toho abych delal praci kterou mam v pracovni smlouve.

0/0
27.8.2008 14:11



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.