Blog.idnes restart

V květnu 2007 jsem vstoupil na tuto platformu jako aktivní bloger. Nikdy jsem nebyl psavec a literát, ale tehdy jsem byl osloven s prosbou, zda bych nepřispěl a nezačal psát blogy, které začínaly vstupovat do života internetu...

V květnu 2007 jsem vstoupil na tuto platformu jako aktivní bloger. Nikdy jsem nebyl psavec a literát, ale tehdy jsem byl osloven s prosbou, zda bych nepřispěl a nezačal psát blogy, které začínaly vstupovat do života internetu a médií. Psal jsem o různých problémech a tématech, ale nejvíce se věnoval zdravotnictví a záchrance nebo postřehům z metropole, které mě trápily nebo něčím zaujaly. Po vstupu do Senátu jsem přestal psát, protože jsem narážel na jakýsi druh konfliktu zájmů a kodex blogera. Dnes jsem již volný a nemám žádné limity nebo zákazy. Mohu psát o čemkoliv, jako každý bloger. Mám v plánu s odstupem času připomenout a okomentovat aktuálním pohledem na problém své jednotlivé blogy. Uplynulých 7-8 let života plného zkušeností, zážitků i zásadních změn jistě změnilo situaci v konkrétních případech stejně jako můj osobní názor. Od chvíle opuštění Senátu na podzim 2014 jsem měl chuť se sem vrátit. Přiznávám, že v té době jsem měl i více důvodů a hlavou se mi honilo několik zásadních témat. Přemýšlel jsem o tom, kterým začít. Po čase jsem si řekl, že některé informace z politiky a ze zkušeností uplynulých 6 let si raději ponechám pro sebe. A jak šel čas, můj vztek i špatná nálada chladly. Nové problémy a okolnosti sice vehnaly do mysli nové nápady a témata k psaní, ale také s ohledem na již zmíněný kodex jsem opět přibrzdil a nezačal psát. Dnes máme více než rok pryč a já opět cítím touhu začít psát. Pobídkou byl i můj kamarád z dětství, který je zde aktivní.  Dalším motivem je současná situace v Praze, ve zdravotnictví i v politice. Zkusím to a uvidíme. Jaké budou reakce, jak je budu vnímat a jestli budou nápady a pokvete inspirace. Uvítám i podněty čtenářů nebo jejich zájem o některé informace a témata. Nemám ale obavy, že by nebylo o čem psát. Stačí se jen rozhlédnout a vnímat.

Autor: Zdeněk Schwarz | sobota 20.2.2016 21:28 | karma článku: 14,62 | přečteno: 555x
  • Další články autora

Zdeněk Schwarz

Pražské špitály – 2. díl

1.3.2016 v 10:00 | Karma: 11,56

Zdeněk Schwarz

Málo lékařů – 2. díl

29.2.2016 v 9:00 | Karma: 13,98

Zdeněk Schwarz

Asiaté v Praze - 2. díl

27.2.2016 v 9:00 | Karma: 15,28