Diskuse

Zákon o ZZS

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

petrs51

20. 11. 2008 17:38
Proč brečíte

měl jste si ten zákon napsat sám, když jste odborník s dlouhou praxí a potom ho přesvědčováním o své výhodnosti prosadit.

0 0
možnosti
Z

zzshmp

20. 11. 2008 18:24
Re: Proč brečíte

Vážený neznámý,

takto se zákony v ČR skutečně netvoří. Pokud budete příště číst pozorněji, tak si všimnete, že ve druhém odstavci píši, že jsem byl tvorby několika návrhů zákona o ZZS přítomen a tzn. že jsem též přiložil ruku k dílu. A každý zákon je dílem kolektivu mnoha lidí a odborníků. Nepřijatelný je kvůli nespolupráci se všemi zůčastněnými a odmítáním rozumných i odborných argumentů a návrhů.

Schwarz

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

20. 11. 2008 18:28
Re: Proč brečíte

Neznámý? Vždyť je to kolega bloger,kterej kope za stejnej mančaft jako Vy,pane doktore ;-);-D

0 0
možnosti
Z

zzshmp

20. 11. 2008 22:07
Re: Proč brečíte

A jak to mám vědět? Nepodepsal se a přezdívka nic takového ani nenaznačuje.

Schwarz

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

21. 11. 2008 12:30
Re: Proč brečíte

Je vidět,že jste na blogu "novej" ;-)Internet není až tak anonymní,jak si leckdo myslí... Hezký den přeje hasmen :-)

0 0
možnosti
Z

zzshmp

21. 11. 2008 23:51
Re: Proč brečíte

Já oproti Vám nemám čas se zabývat takovými zbytečnostmi, jako je pátrání po tom, kdo se skrývá za hasmenem. A je mi to úplně jedno. Ti co se stydí za své jméno a schovávají za anonym v diskuzích, kde sdělují to, co by jinak nebyli schopni, mě nezajímají.

Užijte si víkend.

Schwarz

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

22. 11. 2008 0:26
Re: Proč brečíte

Nepátrejte... nikdo to po vás nechce ;-)V televizi vypadáte jako slušnej člověk a já tomu budu i věřit... mějte se R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2235x
bývalý ředitel a lékař Zdravotnické záchranné služby h.m. Prahy, bývalý nezávislý Senátor - volební obvod č.27, nyní koroner hl. m. Prahy